记着开心就足够了^^

记着开心就足够了^^

Saturday, July 7, 2012

602days

actually 2day无咩special,
本来my darling ask me after working go shopping,
but dono咩事又ask我去听product的thing,
本来是ask我after working then去听,
suddenly sms我提早放工去听product,
darling啊darling你都唔知啊
i do到踢赛leg,

完全连急尿都cannot go washroom啊,
my boss接近1点几先come back,
你讲handphone又讲到怒怒气气,
我都唔想gar,我都想陪你shopping,
i最scare is u唔爽个啦。
你1唔爽就要很久才会变回好心情。
无伦用any方法都didn use。

when finish working我就1支箭fly去jusco
买你最想eat的sushi
u dono啊,我转佐6个大round都搵唔到parking,
最后无办法,我就只好将carcar stop在一边,
fast fast冲落车buy sushi,
一边选,又一边check car car,
scare carcar give lock zor,then我就jiak gagiXD

去到你house又几顺利窝,
that guard望都唔望我多两眼就
let me go in
我只bearbear真是好hug窝,
不过比起你就差的far lor 。
去到重要帮手do homework,
扫地扫3层楼,真是rich都唔好买so big house
if not就是一定要请个阿4
还有就是玩煮饭仔,
我重做麦指导人timXD

等两周年我地先在庆祝啦^^
 

No comments:

Post a Comment